Retourneren

U kunt binnen 14 dagen nadat u het product ontvangen hebt, uw retour online aanmelden via het online retourformulier. Hierna krijgt u nog eens 14 dagen de tijd om u product gratis terug te sturen.

U hebt 2 opties:

  • Uw product ruilen voor een ander product.
  • Uw product retourneren en uw geld terug laten storten.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om uw product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product op de website.

*Zie ook ons herroepingsrecht

Binnen 14 dagen na ontvangst van uw product hebt u 2 opties:

  • Uw product ruilen voor een ander product;
  • Uw product retourneren en uw geld terug laten storten

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om uw product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product op de website.

Vanwege het coronavirus kan deze informatie afwijken. Bekijk onze actuele veel gestelde vragen over het coronavirus retourneren.

Meld uw retour aan via het online retourformulier.

Bereid uw product voor op de terugreis:

Pak het goed en stevig in. Gebruik het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Hebt u de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van uw teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is;

Verzend de verpakking in de originele verpakking of andere stevige doos die u goed afsluit.

Print uw verzendlabel uit of schrijf het antwoord- en retournummer op de doos. Die vind je in de mail die wij u hebben gestuurd.

Stuur het pakketje terug via:

Een PostNL-punt bij jou in de buurt.

Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Hebt u de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van uw teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is. Uw verpakte product kunt u verzenden in een originele verpakking of andere stevige doos die u goed afsluit. Product ingepakt? Print uw verzendlabel uit of schrijf het antwoord- en retournummer op de doos. Die vindt u in de mail die u van ons hebt ontvangen.

Het kan voorkomen dat uw product volgens uw Track & Trace is aangekomen in ons magazijn, maar dat u nog geen ontvangstbevestiging hebt gekregen. Geen zorgen, het kan tot 24 uur duren voordat we uw ontvangen retour in behandeling nemen.

Hebt u uw pakketje meer dan 3 dagen geleden teruggestuurd en nog niets gehoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Zodra we uw retourzending verwerkt en ontvangen hebben, betalen we u binnen 3 werkdagen terug. Hoe snel u het geld op uw rekening hebt, hangt af van u betaalmethode. Het kan zo zijn dat uw u geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door twee dingen komen:

U hebt het bedrag of een gedeelte daarvan betaald met een korting bon Je krijgt dat bedrag dan terug in de vorm van winkel te goed.

U hebt een product omgeruild voor een ander product. In dat geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug op het betaalmiddel waarmee u als eerst hebt betaald. Heb je bijbetaald voor het vervangende product? Dan krijgt u dat resterende bedrag apart teruggestort.

Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op uw rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat als ik mijn verzendlabel niet kan printen?

Heeft u geen printer? Schrijf dan het antwoord- en retournummer zelf op de doos. Gebruik hierbij als adres het antwoordnummer of het adres op het verzendlabel.

Een bulklevering nodig?

Start uw offerte

Terug naar klantenservice

Scroll naar top